Leta i den här bloggen

lördag 27 juli 2013

Besök

Igår kom min mamma, pappa, systrar och farmor på besök. Dom hade tydligen Tilma-abstinens efter drygt en vecka ifrån dom ;) självklart fick hon en present. Ett stort paket! Det rosa paketsnöret var en favorit, såklart. Innehållet med!
Det var en Scaniakartong och inuti fanns en dregellapp, fleeceoverall och en stor, mysig filt :) Tilmas morfar hade varit och handlat. Filten somnade hon gott i igår kväll! Vi var upp till Nipan och åt igår. Buffé såklart! Det som fanns att välja mellan vår tacos, pizzabitar, lax och nått kött, samt det kalla smörgåsbordet. Vi åt, åt och åt. Men fyllde även på vätskeförrådet. Äntligen har ju sommaren kommit! Varmt och skönt tycket jag, medan många andra tycker "för varmt". Mina systrar stannade kvar så vi får umgås hela helgen. Supermysigt! Idag har vi varit en sväng in på stan och nu även inne på badet. Jag stod och vaggade en svårsomnad tjej medan de andra badade. Nu är det snart dags för grillat, mums!!
Äldst och yngst i min släkt! Finaste farmor och lilla T <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar