Leta i den här bloggen

onsdag 15 juli 2015

Nio månader

12 juli har passerat och min bebis har funnits lika länge på insidan som utsidan. Helt otroligt, tiden går som ett jihu!
Gissa om jag ska njuta, så mycket jag bara kan, denna sista månad på föräldraledigheten?!!
Jag trivs att gå hemma med barnen, det är inte därför jag börjar jobba. Utan för att jag fått min chans på en fast heltidstjänst, och idag kom min legitimation.
Linn - legitimerad lärare upp till åk6!
Så nu ska papper skickas kors och tvärs, mail också.
Samtidigt som jag ska plugga läroplan, läromedel och njuta av denna fan(tastiska) sommar. Den är bra. Men värmen är inte här!

Ellens senaste utveckling är
* gnäll och höjd röst, ordentligt, vid missnöje
* första tanden är igenom, nere.
* slutat äta om nätterna
* somnar gärna i mammas och pappas famn
* vill äta själv
* kryper och kan sätta sig upp, ligga ner osv.
* börjat dra sig upp mot möbler
* försöker säga mamma och pappa










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar